29.04.13

Treating Hair and Body

Heys,
Today Just quick update on my latest shopping! I got Biosilk for my hair already second time - as I metioned before- I absolutely love this one! I buy small bottle, cause I teke this one with me in my hand bag everywhere! And I bought sugar scrub from Attirance! As well can't wait to have some free time and to pop to their new spa centre in Riga!

Hei,
Šodien ātrs raksts par maniem pēdējiem pirkumiem! Nopirku Biosilk maniem matiem jau otrā pudelīte- kā jau iepriekš minēju- absolūti dievinu šo produktu! Es pērku mazās pudelītes, jo to nesāju visu laiku līdz sev rokassomiņā! Un nopirku cukura skrubi no Attirance! Un es nevaru sagaidīt, kad būs vairāk brīva laika, lai tiktu uz viņu jauno Spa centriņu Rīgā!






Have you used or tried any of these products?  And I love that I get some samples to try when I shop something! Helps me to find new and nice products! Wish you warm and lovely Tuesday!

Vai esiet mēģinājušas vai lietojušas kādu no šiem produktiem? Un es mīlu saņemt paraudziņus, kad kaut ko iegādājos! Palūdz man atklāt jaunus un jaukus produktus! Novēlu Jums siltu un jauku otrdienu!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru