08.05.13

Creative make-up

Hey,
I just wanted to share with you my latest homework from school.
We had a picture to look at and then we had to recreate the same make-up we saw!
What do you think? Is it ok?


Hei,
Es tikai vēlējos padalīties ar savu pēdējo mājasdarbu no skolas.
Mums tika parādīta bilde un mums bija jāatveido tāds pats make-up uz savas modeles.
Ko jūs domājat? Vai ir tīri neko?











By the way Spring has captured me & I All my free time I spend outside the house! So for some time there will be less posts! But I still update my Instagram everyday ;)
You can follow me there @laura_valuta
Wish You a fun day tomorrow! ❤

Starpcitu pavasaris ir mani notvēris un visu savu brīvo laiku es pavadu ārpus mājas! Tā kā kādu laiku būs mazāk rakstu! Bet savu Instagram kontu es atjaunoju katru dienu! Varat man sekot @laura_valuta
Novēlu Jums jautru dienu rītā! ❤

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru